Sex pokaz: pokazy skype

219760

dolnośląskie: Wrocław

sex fotka

Profil zweryfikowany, Sex fotki autentyczne!

Treść anonsu: pokazy skype

sex poland Witam zapraszam na moje seksi pełne erotyzmu pokazy Skype :)(płatne) na moich pokazach stawiam na miła pełną uniesień zabawę :) gdzie zwariuje dla Ciebie :) Proszę pisać tylko tych zdecydowanych na pokaz, NIE SPOTYKAM SIĘ ! zainteresowanych zapraszam na Skype live:sexilandrynka u mnie płatność jest yeti lub peypal zapraszam ;)

Komentarze i oceny

Byłeś? Napisz opinię dla innych :)
  1. Michaellol says:

    Właściwa osoba na właściwej stronce "dupcia.pl" Polecam

  2. cunard says:

    Bardzo sexowna i przyjazna dziewczyna... na pewno nie jeden raz jeszcze zapukam do jej drzwi...

  3. Monk says:

    Świetna figura, trudno to opisać polecam. Będę wracał dość często :)

  4. Lukasz says:

    Super cialko ,bardzo mila i sympatyczna dziewczyna ,mloda ,szczupla ,kwintesencja kobiecosci ,zna sie na rzeczy ,polecam wszystkim i najwazniejsze ,ze realna ,fajnie sie z nia rozmawialo ,powtorze to napewno jeszcze raz

  5. dario041168 says:

    Super ciałko, A przede wszystkim miła sympatyczna dziewczyna .... napewno wrócę.... jesteśmy już umówieni

  6. Pavlo says:

    Zajebista laska, młoda, szczupła, filigranowa i bardzo dobra w te klocki, tak mnie podkręciła że zlałem się w kilka minut, lubi podkręcać atmosferę słownie i wizualnie, fajnie się masturbuje, polecam tę pannę z czystym sumieniem...

  7. Pawelwawa says:

    Fantastyczna i piekna kobieta a najwazniejsze ze realna.

  8. Mily says:

    Co tu mówić ANIOL chyba najładniejsza kobieta z tych portali a przede wszystkim realna nie jak większość kobiet faceci jest warta polecam z czystym sumieniem :)

  9. Marcin says:

    Zajebista kobieta. Rzeczowo i na temat. Miła rozmowa i nie tylko. Polecam wszystkim.

  10. Beendix says:

    Świetny pokaz, bardzo atrakcyjna dziewczyna

  11. Adek says:

    Śliczna kotka umie się zająć mężczyzna ponętne ciało i uwodzicielski urok polecam każdemu chwila z tą kobietą to wieczność

  12. kapitan says:

    Jest naprawdę wspaniała, 5 gwiazdek to za mało , jest realna i ma bardzo ładne piersi

  13. Kruszon says:

    Ideał :) Do pełni szczęścia brakuje tylko zapachu...

  14. Tolek says:

    Wspaniała kwintesencja kobiecości

  15. Kokon says:

    Co tu mówić nic dodać nic ująć po prostu ideał

  16. Marcinek says:

    Typowa suczka dobra jest wrócę do Ciebie

  17. Penisek says:

    Kobieta o wyjątkowej urodzie w końcu jakaś normalna kobieta która mnie nie oszukała i zrobiła taki pokaz że od razu odleciałem polecam wam panowie bo ja na pewno wrócę

  18. Mogę być twój says:

    Realna piękna dziewczyna zrobiła mi taki pokaz że wytrysnelem w 2 minuty naprawdę polecam wam panowie jeśli lubicie dobrze się zabawić wiedząc że taką kobietę o seks w niedzielę to zapraszam do niej na pewno wrócę i nie tylko raz

  19. Mily says:

    Co tu powiedzieć kobieta anioł ciało apetyczne sexi A co najwazniejsze jest realna i nie oszukuje jak większość

  20. Barcias says:

    Super profesjonalnie wykonana usługa. Przepiękna . Polecam goraco. Na pewno wroce kochana.

  21. 10min says:

    Nie oszukuje I do tego profesionalistka . Polecam

  22. Tom says:

    Super kobitka realna i miła

  23. AgnieszkaS says:

    Fajna laseczka. Śliczniutka.buźka piękna...a te suteczki to ssalbym do czerwoności. 100% realna. Można z nią przegadać cały pokaz i się zapomnąć. Jej facet to ma ogromne szczęście xxxxx

  24. Kosmaty says:

    Nie oszukuje solidna od początku do końca - show na poziomie godne polecenia widać ze dba o klienta

  25. LLL says:

    Super pokaz, polecam każdemu. Dziewczyna piękna

  26. Adam says:

    Super pokaz, w niewygórowanej cenie dostałem sexy dupeczke cipeczke cycuszki w sexy stroju :*

  27. Jacek says:

    polecam piekna i wiarygodna dziewczyna ma idealne kształty i cudownie wygląda a co najważniejsze nie oszukuje polecam

  28. kaktus says:

    cudowny pokaz, raj dla fetyszysty! Jest nieziemska!

  29. LMM says:

    Pokaz ekscytujący, dziewczyna z nieprzeciętną figurą, cycuszki piękne, cipeczka smakowita, ogólnie duży pozytyw.

  30. kkkkkksss says:

    Super pokazik jestem bardzo zadowolony

  31. Boler says:

    Umówiłem się z ta Panią drugi raz, byłem jeszcze bardziej zadowolony niż za pierwszym razem. Nawiazała sie między nami nic porozumienia. Po raz drugi podziwiałem jej piękny i zgrabny tyłeczek była piekna. Polecam spragnionym i normalnym facetom.

  32. Boler says:

    Fajny cukiereczek, zgrabna,zabawna ładne ciałko trochę zabiegana ładne piersi zgrabny seksowny tyłeczek ciągle myślę oTobie

  33. boler says:

    Fajny cukiereczek, zgrabna,zabawna ładne ciałko trochę zabiegana ładne piersi zgrabny seksowny tyłeczek ciągle myślę oTobie

  34. maniek says:

    super pokaz piękna dupeczka na pewno do niej wrócę pa

  35. Kos says:

    Wszystko zgodnie z tym co było zaplanowane przed pokazem, Sympatyczna, widać że się stara , Polecam

  36. Krzysiek says:

    Bardzo fajna dziewczyna, rzetelna i uczciwa. W czasach, gdzie ściema na każdym kroku - warto docenić. Polecam !

  37. BMW350 says:

    Polecam piękna i sexowna :* boskie ciało i wie czego pragnie facet i jak go podniecić :* polecam sexowna i niegrzeczna suczkę :*

  38. macek says:

    Zajebista dupcia :)

  39. wsg says:

    Zdecydowanie polecam. Dziewczyna z górnej półki - coś nas łączy !

  40. henryk says:

    Niesamowita kobieta,ciało pierwsza klasa,sympatycza i miła.gdybym mógł to bym się z nią ożenił

  41. maciejek says:

    Super dziewczyna. Miła i bardzo ładna.

  42. Bartek says:

    Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony, z pewnością wrócę!

  43. Gostowski says:

    Bylo sympatycznie

  44. lvlisiek26lvl says:

    Cudowne ciało..cudowny głos..skorzystam napewno jeszcze nie raz.polecam każdemu w 100%! Piękna kobieta. Pozdrawiam

  45. Marcin says:

    Dziewczyna realna, bardzo miła i zaangażowana. Aż chce się wracać. Nie naciąga na kasę i nie oszukuje.

  46. 25cm says:

    Zajebista suczka potrafi rozkręcić faceta i rozpala fiuta do czerwoności ciałko zajebiste cipka śliczna dupcia zgrabna polecam Prawdziwy Real fotki real i nie oszukuje !!!nie naciąga na pieniądze !!!Polecam

  47. psikus says:

    Real dziewczyna w kam jeszcze lepsza niż na foto figura na 5 plus fajna ciasna cipka a dupcia jeszcze ciaśniejsza dało rade namówić na anal i był warty każdej złotówki mega ciasna dupcia :)

  48. kamilo says:

    Przepiękna dziewczyna bardzo polecam każdemu. Jeżeli ją raz zobaczysz w kamerce będziesz cały czas do niej wracał i najchętniej byś chciał żeby to się nigdy nie skończyło. Po prostu to jest wielki skarb. ocena 5 dla niej to za mało co najmniej trzy 6 jej wystawiam

  49. Marek says:

    Moim zdaniem wyjątkowa dziewczyna.Wygląda jeszcze piękniej w kamerce.Napewno poproszę o powtórkę.

  50. Bogdan says:

    Zywa i energiczna. Do konca oddana. Mowi czego chce i jest napalona. Prawdziwa suka.

  51. Bogdan says:

    Emilia jest napalona i konkretna. Lubi widok kutasa i nakreca sie razem. Fajnie sie chlosta po lysej cipce.

  52. Bogdan says:

    Rasowa suka bez sciemy. Wie czego oczekujemy i daje to. Czysta i sexy ubrana.

  53. Bogdan says:

    Sexy dupa. Bardzo ruchliwa wije sie jakby byla posuwana realnie. Bawi sie ze soba jak zechcesz... Lubi sex i dobrze jeczy.

  54. Bogdan says:

    Bardzo namietna doswiadczona i mila. Bardzo dobry serwis bez pospiechu. Po otrzymaniu przelewu nie jest oziebla i obojetna. Zadbane zgrabne cialo. Otwarta na fantazje. Szczery usmiech, jedrne cycki, slodka cipka i pachnaca dupcia. Lubi lizanko w kroku. Stylowa dama.

  55. bogdan says:

    Emilio to bardzo sympatyczna, namietna laseczka. Powazny serwis bez pospiechu i z dobrym traktowaniem. Jak zaplacisz to nie bedzie obojetna i oziebla. Chetna do rozmowy i otwarta na fantazje. Doswiadczona o zadbanym pieknym ciele. Zgrabna dupa z naturalnym usmiechem.

  56. Ignacy says:

    realna mila namiętna

  57. Daniel2222 says:

    super piękna inteligentna 100% kobiecośći skorzystam jeszcze nie raz

  58. daniel2783 says:

    super piękna inteligentna kobieta skorzystam jeszcze nie raz naprawdę warto

  59. Daniel2222 says:

    Super fajna kobieta naprawdę warto nie żadna ściema ja mega zadowolony skorzystam jeszcze nie raz

  60. 20cmfiuta says:

    Mega suczka zajebista dupcia polecam w 100% w kam lepsza niż na foto

  61. AnonimowyAmigo says:

    Piękna buzia, zgrabne ciało, żaden fejk Polecam

  62. mldoyuei says:

    Super! 100 % realna i prawdziwa kobieta. Robi na priv wszystko co sie zechce. Naprawde polecam!

Przetwarzanie... prosimy o cierpliwość.

Loading